This is a goodbye

Länk | Bloggen |2014-10-29 | 11:39:18 | Kommentarer: 0

Vad håller du på med Ros?! 
 
Don't ask me, vet inte själv. Men jag har bestämt mig för att sluta bloggar och jag kommer inte tillbaka. Jag känner inte att jag har några idéer längre. Det är jätte tråkigt, men det är tyvärr så det kommer att bli. 
 
Jag har bloggat sen 2012 på mitt andra konto, som jag tyvärr inte har kvar längre. Jag har bloggat på en annan blogg som för tillfället är låst, och jag har skrivit över 2000 inlägg där och det är helt galet. Jag trodde att detta skulle funka, men det går inte längre. Jag har inga idéer och jag vill faktiskt inte blogga. Det är jätte tråkigt och det är så himla vemodigt. Jag kommer inte sluta spela starstable dock, jag kommer självklart logga in så ofta jag har lust och jag kommer uppdatera mer på instagram @rosalienorthsideofficial. Men vi hörs, bloggen kommer stå kvar om ni skulle vilja kika in lite. Men bara så ni vet kommer jag inte uppdatera här mer, I'm done. Jag är klar med allt bloggande och jag känner mig gråtfärdig, jag saknar mitt gamla konto, alla vännerna som fanns där, men som nu slutat. Jag saknar dem så mycket, jag vill bara gråta. 
 
I'm done. Hejdå, kära vänner ♥



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se