Tillbaka på StarStable och bloggen.

Länk | Bloggen |2014-07-20 | 19:04:20 | Kommentarer: 0

Hej alla fina! Idag är jag glad som en solstråle, trött som en snigel som på en dag krälat uppför en 50 meter uppförsbacke. 
 
Det var ett tag sedan sist. Det var sista året på gymnasiet och jag hade det jävligt tufft in i det sista. Jag hann helt enkelt inte med spelet längre, hur kul det än var. Jag var tvungen att plugga och ta hand om min livslevande häst Zacadie. Sedan 13 juni tog jag studenten, tjotahejti vad trevligt! Sedan åkte jag på träningsläger med min kusin (Alexandra Mistdawn på StarStable) där vi tränade med våra hästar Zacadie och Lauvi. Vi var borta på pricken 1 vecka och det var riktigt mysigt med jätte trevliga människor mellan 13 och 20 år. På midsommar var det dags för oss att resa bort. Vi åkte direkt till New York i USA och på ett 5-stjärnigt hotell gjorde vi det hemtrevligt. Vi var där i ca 1 vecka, innan det var dags för nästa stopp. Vi åkte till Hawaii, därefter London i England och sist men inte minst Alanya i turkiet. Vi var på alla stopp i ca 1 vecka och igårkväll 19 juni vid 7 tiden landade vi hemma. Det var sjukt skönt att bara slänga sig på sin säng och sova. Idag packade vi upp allting och det har varit ETT REJÄLT SHOPPANDE FRÅN MIN SIDA. 
 
Nu har jag äntligen blivit pigg när det gäller StarStable. Well, suget började väl denna veckan i Turkiet då jag såg en affisch någonstans om StarStable, då vart jag påmind och startade min bärbara mac dator och letade upp internet någonstans (fanns i receptionen). Det gick väldigt långsamt men jag lyckades ta mig in och kom på att Starridern tog slut i slutet av maj. Synd, egentligen. Men i fredags när jag såg att det var dubbla starcoins helg igen, så bestämde jag mig för att - finally - köpa lifetime starrider. Då slipper jag att hålla på att oroa mig över att jag måste köpa nya starrider all the time. Har dock inte köpt än då jag ville helst landa hemma innan jag gör något sånt (känns säkrast, på något vis). Ska förmodligen ta och göra det nu innan jag glömmer bort det helt och hållet och jag inte får 20% rabatt eller 2400 sc o_o Men jag kommer förmodligen att köpa 500 (1000) sc också ;_; Kommer då att ha 3502 sc då jag redan nu har 102 sc. Lite dumt, men jag vill gärna ha lite sc så jag har, liksom. :-) 
 
Om ni glömt vem jag är:
 
Jag är en skitrolig *not* tjej på 19 år, född 13 januari 1995. Har ridit sen jag var ca 5 år och har haft ponnys genom åren. Nu har jag ett skimmelfärgat engelskt fullblodssto på 15 år. Hon är supersnäll vid all hantering och gillar att springa och hoppa. 
Jag heter på riktigt Jenna Nygrén och har en storasyster och en lillebror.Jag är blåögd, mörkblondin fast har färgat håret någon slags nyans mellan vinröd och brun. Jag har nyss gått ur gymnasiet och ska börja på Chalmers högskola i Göteborg. Kommer inte att pendla, utan ska hyra en etta nära högskolan.
 Min syster heter Alicia och hon är 23 år och tjock om magen :-) (alltså gravid). Hon har samma naturella hårfärg som jag, men nu lika rosa som min bakgrund på bloggen, med platinablonda slingor.Hon bor inte hemma, hon bor i en lägenhet med 3 rum + kök & 1 wc med sin man Filip.
Brorsan heter Tobias, han ska fylla 16 år och börja första året på gymnasiet. Han har min pappas hårfärg, mörkbrun.  
 
Följ gärna min nya instagram: @rosalienorthsideofficial, puss & kram din gulabanan!



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se