Starrider & Starcoins köp

Länk | Rosalie |2014-07-21 | 10:24:45 | Kommentarer: 1

*Feel rich*
 
Igår krånglade StarStable när jag skulle skicka betalningen osv när jag köpte LT. Det kom upp en sida 'not found' och jag fick seriöst damp och bestämde mig för att försöka igen idag. Inga pengar drogs från mitt konto, fortunately. 
 
Idag blev jag fett happy då det funkade! Jag fick 20% rabatt (tror jag?) och dubbla starcoins. Sedan köpte jag också 500 x2 starcoins. Hade 102 sen innan, så nu har jag 3502 sc! Känner mig glad.
 
För er som inte vet så har jag en instagram tävling på @rosalienorthsideofficial där du kan vinna lifetime medlemskap! Delta nuuu.



  Anonym

Skulle vilja vinna för att får inte köpa sr eller sc

2014-08-06|00:20:35 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se