En fundering kring en ponny


Alltså denna ponny is 2 cuute! I'm totally in love. Förstår ni hur vacker denna ponny är? Jag har inte lagt märke till det förrän jag nyss red förbi ponnychampionatet på min väg mot Fort Pinta. Hur kan jag missat den!? Jag hoppas verkligen att en dag så anländer den till sso. 
 
Sen kommer alla säga 'Men det finns ju redan en helvit ponny i sso!' JAAAA det finns det, men denna har en annan nyans av vit i manen och jag skulle lät välja denna före den andra vita ponnyn. Tycker det ser väldigt tråkigt ut när ponnyn har samma färg på manen och 'pälsen', och varför skulle inte denna skönhet kunna anlända? Jag menar, det finns ju två ponnyn som har likadan mörkbrun färg på 'pälsen' men den ena har vit man och andra brun/svart. 
 
För att kort sammanfatta det hela, jag verkligen vill ha denna ponnyn. Anländer den till starstable kommer jag lätt trycka på köpknappen direkt.
 
Vad tycker ni om denna ponnyn, har ni funderat på den tidigare eller har ni - precis som jag - aldrig lagt märke till den tidigare? KOMMENTERA!!!



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se