Appleboy & Stall Gyllenbladet

Länk | Dagens inköp |2014-10-28 | 21:16:00 | Kommentarer: 0

Efter att länge övervägt om jag ska ta beslutet och köpa en nordsvensk redan nu, eller om jag skulle vänta tills dinodalen öppnade, så köpte jag Appleboy idag istället.
 
Jag vet inte vad som fick mig till att göra det, kanske för att jag kollade när andra red runt i just denna hästen och jag blev kär! Jag kommer att lägga till en bild och text om hon honom i menyn imorgon, det är såpass sent nu att jag inte orkar. Har lite andra saker att göra.
Sen har jag också funderat på om jag ska flytta till Stall Gyllenbladet nu när det är höst och Gylleneåsarnas Dal är en så himla mysig, och lite bortglömd plats. Men jag tog mig i kragen och bytte hemstall, det kostar ju nästan ingenting och jag tror det kommer bli jättebra här. Jag har redan planerat min levlingsrunda här och det är lätt att ta sig in till Fort Pinta och Jorvikstallet här, om man nu skulle vilja. 
 
Nej, jag tror inte jag ångrar något av dagens 'inköp'. Jag längtar verkligen till dinodalen!! 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se