#3

Länk | Bloggen |2014-08-12 | 11:21:50 | Kommentarer: 1

Hej! Jag har glömt bort bloggen helt och hållet, och hållit mig till instagram ett bra tag. Men, nu ska jag ta tag i bloggandet på nytt! och jag har inte spelat sso på en hel vecka, faktiskt.
 
Det är såhär att jag har varit bortrest igen med mina två bästa kompisar Ida och Emelie. Vi åkte till Rhodos som ligger i Grekland och haft det riktigt mysigt helt enkelt! En massa shoppande, solande och badande (det var nästan bara Emelie som badade, haha). Så man kan väl säga att jag är totalt sönderbränd, det var nästan 40 grader där och eftersom att jag redan var helt sönderbränd när jag kom hem från USA, Hawaii, England och Turkiet, så var jag ännu brändare nu. Jag såg faktiskt ut som en pepparkaka! :-) trots det smörjde jag, och smörjade dag ut och dag in med solskydd. Well, det hjälpte inte så mycket när man låg och stekte i solen vid havet (vi var mest vid stranden, men ibland vid poolen på hotellet också). Det har varit superskönt, att äntligen få umgås med Ida och Emelie, två helt underbara människor. 
 
Men nu ska jag verkligen försöka att ta itu med bloggen, och hoppas att ni stannar. Kiss & hug.



  Jamie Sharkdotter

Gud nu saknar jag Comet Lions..

2014-10-04|13:40:15 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se